Gå til innhold

Kjøpe pajero frå hungerholdt bil eller Wangen auto.

sogning

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjøpte bmw X5 2008 av Hungerholdt Bil nå rett før jul, er importbil. I går fikk jeg konstatert fra verksted etter skifte av luftfiler, diselfilter etc det også må skiftes nedre bærearmer,bakre, påbegge sider, samt simmering på bakre differensial venstre side, noe som er priset til ca kr 15000,- på et lokalt verksted(de skal vel neppe ha noe mindre på BMW-verksted). Jeg sendt Hungerholdt mail om dette i går, så nå skal vi jo få sett om han er villig til å ta sin del avkostnaden eller hva jeg får til svar. Bilen er kjørt drøyt 3000 km siden kjøp. Forventer at en bil er i skikkelig stand når man kjøper bil hos et firma som er seriøst og som driver med dette som profesjon, så jeg venter spent på svar. Hva som skjer legges ut på dette forum. Hva mener andre om dette evt?

20.februar : Hungerholdt vil dekke halvparten av utgiftene. Dette synes jeg er realt og ok, så jeg vil absolutt anbefale Hungerholdt videre. Men jeg vil også anbefale NAF test uanhengig så slipp man deale med overraskelser i ettertid. Tommel opp for Hungerholdt.

Endret av voksenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk bør vel få ein sjanse til å ordne opp for seg først. Bruktbil er tross alt brukt, men kan vel vere uheldig der og.

Sjølv om servicehefte er komplett kan det vel vere andre ting som begynner å verte slitt.

Ein NAF test kan vel vere lurt før eit evt kjøp, for å få ei heilt uavhengig vurdering på bilen.

Får håpe det ordna seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved kjøp av importert pajero må du sørge for å sjekke litt ekstrautstyr.

Mange av importbilene mangler varmeseter, 2 batterier, forhåndsvarming av noe greier, samt varmejustering bak.

Ser det ofte at det er import uten "vinterpakke" ved at det kun er 1 batteri og mangler rails på taket.

Jeg hadde personlig ikke kjøpt import uten vinterpakken, men søk litt rundt så finner du mye info ang. dette.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider