tazie Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 HVa slags klemme er dette? skal bytte drivknute,og disse er rundt mansjetten..HVaslags verktøy må jeg evt ha? Har et par spesialverktøy fra biltema,men skjønner ikke helt at de passer sammen... hehe.. Fredrick Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Du må ha ett spesialverktøt til dette, men jeg husker ikke navnet i farta. Du klarer og klemme den sammen med tang hvis du er sterk i neven :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Denne fungerer fint http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Tenger-og-Sakser/Bindetang-123223/ Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Klemmen heter Perma Quick og her er korrekt tang : http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Tang/Tang-for-Perma-Quick-191327/ Passat du skal bytte på? Kjøp klemmen på møller. Koster ikke noe spes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk for svar:-) Hm.. Det var det jeg trodde.. Jeg har den tanga fra biltema, men skjønnte ikke helt.. Låses båndet ved og presse det opp i den utsparra firkanten? Får kikke litt på det :-) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 De to taggene ca 4 cm fra enden på den nederste delen på bildet skal i hullene på den øverste delen, og så langt inn/så stramt som mulig. Så strammer man med tanga på hver side av forhøyningen innenfor hullene. Klemmer forhøyningen sammen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 De to taggene ca 4 cm fra enden på den nederste delen på bildet skal i hullene på den øverste delen, og så langt inn/så stramt som mulig. Så strammer man med tanga på hver side av forhøyningen innenfor hullene. Klemmer forhøyningen sammen Ok. så det skal strammes tre ganger En på hver side av forhøyningen, og så en på selve forhøyningen? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Du trenger i grunn ei hovtang. Sett den i det strammeste hullet du greier i det hele tatt, ta hovtanga inerst i forhøyningen og klem til, vær forsiktig så du ikke klemmer så den ryker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Jeg skjønnte alt nå. takk alle sammen ;-) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg