volv_karlsen Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 hei har kjøpt meg en bmw,med ett problem han jeg kjøpte den av sa att sirkulasjons pumpa var defekt kan jeg koble slangene sammen uten sirkulasjonspumpa ? kommer mer spørsmål vel =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Det kan du, men ikke forvent deg god varme i bilen. Skift børster på motoren... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volv_karlsen Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 hvordan sjekker jeg att sirkulasjonspumpa er defekt?hva mener du med børster på motoren ?=) kobla til pumpa i stad å starta bilen hadde bilen høyere i front å hadde av lokket på ekspasjonstanken å skruddde opp lufte skruen fikk ut litt luft alt virker normalt men hadde den i gang bare så det blitt tempratur i motor etterfylte litt på ekspansjonstanken den er nå full.skal jeg bare la den stå høyt i front nå for å få ut evt.resten av luft ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volv_karlsen Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg