torkil h skogesal Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei Har en senator a jeg demonterer og jeg skal ta av dørtrekkene bak, men jeg får ikke av vindusveiva. kan ikke se noe sån klips bak den. er det bare å dra? eller noen som vet hva man skal gjøre. Takker for svar =) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Skal være ett slikt fjærklips bak der, men lett og se er det ikke... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Ok, takker for råd! Skal ut i dag å prøve litt mere ;) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Ellers kan det jo ha vært en smarting med superlim der... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Fikk det til nå, takk takk;) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg