OlaLarsen Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 Den svarte bilen har jeg i mine funn på finn.no. Denne er meget pen, men tørr ikke å kjøpe dyre biler i Norge for å være ærlig, pga de har ofte lite utstyr, ikke tectylbehandlet osv. Den jeg har lyst på er i Tyskland, reiser snart og henter den, har beregnet avgifter og sånt, kommer på ca. litt over 100 tusen, jeg har vært ute etter et fint eksemplar i 7 måneder nå, eneste jeg har funnet og er verdt 100 er bilen du snakker om, den svarte. Men tør likevel ikke og han var ikke interessert i innbytte. Når jeg henter den fra utlandet, behandler pent i tiden jeg eier og selger videre, blir det mye tap pga den type motoren? Det er rekkesekser 2.5 131 hester. Er vel sjeldent at importbiler fra tyskland er tectylbehandlet. Er enig med deg at bilene i norge er litt dårlig utstyrt, men ville vært mye mer skeptisk med å kjøpe bil i utlandet med tanke på juks med km osv. Den svarte sedanen ble importert fra tyskland for ca 4 år siden. Prisen den gang var godt over dobbelt så mye som den stod annonsert for nå (kamerat som eier denne). Alt utstyr som er mulig å få på denne modellen-> Navi, svart skinn, telefon, største Bose stereo, parkeringssensorer osv osv. Så ja å kjøpe Omega til 100k er dessverre mye tap uansett. Som du sikkert har sett på finn.no så ligger disse til 100k og nedover. Om du skulle importert og solgt den bilen som du viser til så hadde du fått max 80k. Dvs 20k i tap uten at du engang hadde fått brukt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isos6 Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 (endret) Det blir spennende, jeg har allerede avtalt med selger, reiser i morgen og henter den. Skal fikse profesjonelt tectylbehandling før jeg begynner å kjøre i Norge. Utfra kakulator på toll.no kommer bilen på Totalpris for dette kjøretøyet inkludert avgifter: 80 941,00. Men må påregne vei, årsavgift og diverse småtteri. Endret Januar 26, 2012 av isos6 Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autojonny Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Skjøl har jeg 150hestern, og er fornøyd. Den går som ei klokke og er en drøm å kjøre te å vør såpass gammel!;) 130hestern går greit den og, så bærre å kjøpe. Monter KM-filter og fri eksos helt bak så blir det mye moro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg