EsHernes Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Var ute og kjørte idag, og merket at gasspedalen var litt merkelig, den hang litt fast når jeg skulle trykke den inn, og det endte med at den hang seg opp på full gass, så turtallet holdt seg på litt over 600 opm. Jeg gikk da ut i motorrommet sjekket spjeldet som wire-en går til, og kjente at det var noe merkelig, men alle vakumslanger og slikt er på plass. Jeg drog det bare tilbake, og fortsatte og kjøre, når jeg kom hjem så fungerte det vanlig igjen... Noen som har peiling på hva det muligens kan være? smurte det med noe 5-65 før jeg parkerte, kanskje funker det, men tiden vil vise! På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Gasswire som har fliset seg og henger i strømpa? Bør byttes nokså fort om det er tilfelle. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Vet ikke helt om det er det som er feil med den heller, men får feilsøke litt mer imorgen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Tomgangsmotor som har "klikket" eller TPS'en som har hengt seg opp? Monomotronic-motor? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 er monomotronic motor ja, skal sjekke tps-en imorgen! :) takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg