Gå til innhold

Hva er høy km-stand/hvor langt går motorene

Ranger emnet

dayzy

Anbefalte innlegg

hei, har tenkt å bytte ut min gamle audi a6 til en nyere a4.

bilen jeg er på utkikk etter er a4 2008\2009 120 eller 143 hk 2.0 tdi.

når jeg kikker litt på finn.no så er det utrolig mange som har rundet godt over 120.000 km

syns det virker litt mye. noen som vet når sånn ca en audi motor tar kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte litt på denne : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32840654

men jeg kjører jo selv 12-16 k i året, så da blir det vel kansje litt vansklig å få igjen noe for den om 3-5 år.

fordelen her er vell at det er privat person som selger, og er sikkert villig til å gå ned i pris.

kan jo finne en bil som har gått 110000 for 10-20 k ekstra men kansje litt mindre utstyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal tenke på km-stand og hva en får igjen for bilen er det beste og kjøpe en varebil som er over 3år gammel og gått lite.

Hvis du har denne i 5 år har den gått 240,000 (15k i året) og er da 8 år gammel, da kan du ikke forvente å få over 145,000 igjen (Tror jeg) men tror den mer realistiske listeprisen da er rundt 125-130,000,-

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var gærlig nei, men nå er jeg Audi fantast og kommer nok ikke til å ha noe annet (Ja, vet det står Fordferdelig i signaturen, men den er det kun fruen som kjører :) ) så jeg syns på en måte ikke KM-standen teller så mye så lenge alt det tekniske er i orden og bilen ikke ser forferdelig ut :)

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å hentet meg en a4 2009 mod i dag med 170 000km på tellern. høres mye ut men bilen er som ny å kjøre og den har fulgt alle servicer på møller. motorene går lngre enn 200 000 nå tildags:P er ikke red for at bilen min skal stoppe. ikke tenk på km du:) lykke til med salg å kjøp.

Mine biler:
2009 Audi A4
2006 Audi A4 avant

1988 Honda prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den annonsen du viser til i din link til finn.no er ikke noen helt ugal pris. Jeg vurderte denne selv, men endte opp med og kjøpe en 2009 modell 2.0 TDI i fra Erik Arnesen på Bryn som hadde gått 102.000km, kun langkjøring og med mer utstyr enn hva som er på den du linker til. Jeg betalte "ikke mer" enn 330.000,- for den bilen. Det som min bil har osm jeg ser denne ikke har er navigasjon, cd-veksler (med ipod tilkobling i hanskerom), motorvarmer med kupevarmer, for og nevne noe. Sikkert en fin bil det du viser til og, men jeg tror du kan finne noen med en del kilometer mindre, mer utstyr til bare noen få lapper mer. Men det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider