Broseen Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei. Viskeren bak streiket her om dagen, den begynte plutselig å gå tregt. Brent motor tenkte jeg. Åpnet den og ser at motoren går med god kraft, men kun en vei. Er det mulig for denne motoren å kun gå en vei? Jeg klarer ikke å se at det skal fungere da, jeg mener den må gå begge veier for å dra viskeren frem og tilbake. Og er styringen integrert i motoren? Når jeg presser ned det hvite hjulet, så går viskeren, men den drar helt vilkårlig, en halv omdreining, så en kvart...osv. Og kun en vei. Noen som kan hjelpe, evt gi et hint om en ny motor er rett løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ingen? Har bestilt en brukt motor og håper det løser problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Det er vel mekanikken inni motoren som sørger for at viskeren går frem og tilbake. Selve motoren går bare en vei, mener jeg. Ny(brukt)motor fikser nok biffen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk for tilbakemelding. Tror jeg nå ser hvordan motoren kan gå bare en vei også, de første 180 gradene til det hvite hjulet vil dra tannhjulet (som drar selve viskeren) den ene veien, og de neste 180 vil dra den andre veien. Men uansett er tydeligvis styringen ødelagt, så håper den nye motoren ordner det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Ny motor ordnet problemet. Takk for innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokky Skrevet April 20, 2013 Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Ny motor ordnet problemet. Takk for innspill. Hvor bestilte du denne? Sjekket nettopp mekonomen og biltema, håpet å slippe original.. sikker dyr så det holder :) Siter 04' Impreza WRX wagon 99' Honda HR-V b 1,6i 90' 323 1,6 GLX - Spiker! 87' 626 2,0 GTI - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg