stene Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Byttet nylig til en resirkventil i aluminium og åpent stålfilter. Dere som kjenner til slike vet at det følger med 3 forskjellige fjærer til resirken. Jeg satte i den som var middels sterk. Problemet er at jeg synes ventilen tømmer seg for fort. F.eks når jeg kjører med cruisecontrol og slår den av, får jeg resirklyden "ptsjjj". Er fjæra for følsom? Noen kloke innslag? Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Prøv med en hardere fjær. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Prøv med en hardere fjær. Takker for svar, det var det jeg tenkte selv og! Da slipper jeg å prøve den slakkeste fjæra :) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Prøv med en hardere fjær. Da tok jeg meg "bryet" å bytte etter jobb i dag. Tok meg knappe 10min. Ble bedre :) Tok noen bilder om du vil lage guide ^^ :) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Javisst, men guiden lager du utmerket selv under det forum du synes den hører mest hjemme. Så linker jeg til den i aktuell(e) DIY-tråd(er) :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg