Zimmern86 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Dette gjelder en Touran 07 modell, og ikke noe jalla mekk med xenon!! Av og til når det er humper i veien som kommer av islag , så hender det at ene xenonpæra kutter og får opp feilmld i displaye. men når jeg stopper opp, vrir om bryteren så er feilmld borte og det lyser ijenn. regner med det er dårlig kontakt enplass, da det rister godt når bilen kjører på ujevn vei. noe jeg prøver å unngå. hvor skal jeg begynne å sjekke? Kommer jeg til selve pæra uten å demontere fronten etc..? Har ikke sett etter hvordan ståa er ved lykta.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Du kommer til pærene, men kan være trangt. Det er nok ballasten din som fusker, vil jeg tro. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg