Kaksa Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Sia mi =) Tar gjerne imot kommentarar, men ikkje kom med usaklige kommentara som at bestemora di hadde greidd betre. Eg er faktisk klar over at der er mange flinke bestemødre frå før.. :p Sia blei forresten laga ein søndag eg kjeda meg ganske krafteg... Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 er jo en god start da:) vilket prog. brukte du? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Flash 5.0 ACDC Paint Microsoft Picture editor eller kva det heiter. Frontpage 2003 Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Tipper jeg er like nybegynner som deg, men se hva man får til med SWISH 2.0! http://www.coaslip.com Har ingen weberfaring , og alt er laget i selve swish. Bilder osv er redigert i Photoshop 7.0. Alt finnes på kazaa.. Bakdelen er at slike ting ofte bygger på seg _litt_ i størrelse.. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Bare for å ha sagt det, så er jeg litt motstander av flashsider, etter å ha hatt arne som lærer i et år... Han ødela alt håp for at jeg skulle like flash... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! STEIKE , jeg synes synd på deg! Hvis hjemmesiden hans er halvparten så rotete så hjernen hans så er det et mirakel at han kan gå! Sattan for en PATETISK hjemmeside... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 ahahahhaha...fy faen...han fikk ikke pressa inn flere knapper på hjemmesiden sin a!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg