adrkaar Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Kjøpte nettopp en benz c200 1998 klasse. Trenger aux inngang og noen litt bedre høytalere! Noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Åssen spiller sitter det der nå? Den orginale? Hva heter i tilfelle den? Hvis spilleren er fra 98 så kan du vel med fordel bytte den ut med noe nytt... Hvor mye penger vil du legge i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrkaar Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Det er den orginale som sitter der nå ja.. Jeg har nok av penger, så å legge inn noen tusen er ingen problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Da kan du starte med å kjøpe deg ny spiller Når det kommer til høyttalere, så er jeg usikker på hva som passer i den bilen, men det skulle ikke forundre meg om transmedia vet, og kommer med et svar på det her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotten Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 skift ut høytalerene i dørene foran.. truur det er 5.25" er ikke vits å gjøre noe med de i bakdørene. hiv ut basserene i hattehylla. går ann å sette inn 6x9 i hattehylla, men da må du til å skjære i metallet, eller så kan du kjøpe et par adapter og sette inn noen 6", adapterene fungerer veldig bra :) Adapter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 I min bil 97 c klass stv brukte jeg transmedia sine adaptere i dørene: Foran brukte jeg 6.5" i dørene og plukket ut diskantene i dashbordet sagde av orginal diskantene fra gitterene, så laget jeg hull i gitterne og vinklet diskantene mot førern. Det ble ikke plass till mine diskanter under gitteret. Bak brukte jeg 5 1/4 2-veis. Bak i bagarsjen en monoforsterker og to kasser med 10", prøvde med 1 kasse men syntes det ble litt lite. Har brukt i tidligere biler 15"x1 og 12"x2. Liker best 12"x2 men da blir det ikke så mye plass igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg