LilleGud Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 hehe ta en titt på dissa to.... Mats`ern og LilleGud i det skjeve hjørne i dag? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 sorry størelsen !! har ikke adobe instalert ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 bombe at dere er homser....hahahahahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LilleGud sorry størelsen !! har ikke adobe instalert ! Du har paint???? :ratatatat :ratatatat :ratatatat :ratatatat imstupid assman Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by marius Du har paint???? :ratatatat :ratatatat :ratatatat :ratatatat imstupid assman faktisk ikke ! gidder du og editere det for meg ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LilleGud faktisk ikke ! gidder du og editere det for meg ?? har du linux??? er ikke paint standar? noe form for sånne greier har maaan? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 unnskyld meg, men hva i all verden er det dere driver med her????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 historien bak er det at jeg og mats var oppe på skolen til dama til broders. mats skulle "stasjes" som de så fint sa. så skulle det taes bilder av han. jeg sto bak fotografen og fant den hatten og et par "briller" jeg skulle få mats til å le ! (det virka) så så fotografen meg... da var løpet kjørt vettu ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Konge!! thumpsup lol lol Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by LilleGud historien bak er det at jeg og mats var oppe på skolen til dama til broders. mats skulle "stasjes" som de så fint sa. så skulle det taes bilder av han. jeg sto bak fotografen og fant den hatten og et par "briller" jeg skulle få mats til å le ! (det virka) så så fotografen meg... da var løpet kjørt vettu ! Etter som jeg lever i samme hus som LilleGud, Så må jeg fortelle at dette bildet fra en normal kveld med Mats'ern og LilleGud. De gjør alltid slik før de hopper inn på rommet til Lillegud og koser seg litt! *BLÆ* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Typen til LilleGud! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 jævlig bra.......:D :D :D :D :D Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 erm.. what the fuck? hvor fikk dere de korrupte bildene fra? er ikke meg!! nødt til å være tvilling broren min eller noe..:confused: :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 MEN; Hvis Mats er homo.. Hvorfor dette bilde? Tror gutten kjører kombinert jeg hapyhappy *tji-hi* Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 prøver igjen... :op Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg