steinar Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jeg har en nyere pioneer spiller som skal ha en funksjon for input av handsfree til mobilen, det jeg lurer på er om det er mulig og koble politiradioen på denne slik at når det er action på radioen så fades musikken ned og jeg får lyden fra radioen over anlegget. Dette er jo utrolig enkelt i bruk og burde jo ikke være uendelig vanskelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hvis noen hadde interesse av tråden så hadde spilleren min 2 plugger bakpå for linje-inn, så når jeg putta politiradioen der så ble det flott lyd i hele bilen. Kjempefornøyd, nå mangler jeg bare ekstern antenne og strømomformer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 tøft tror jeg har slike kontakter på min spiller og:D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Det burde gå bra det. Jeg vurderte det på min radio og, den lades med 12V og har hodetelefon ut, så jeg tror det går greit. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutz Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Det er da man skal ha en UBC 780xlt. Den har to stk audio utganger. La oss si at du lar 99% av frekvensene gå ut på vanlig høyttaler på scanner, så kan du velge at scanneren f.eks skal sende lyden fra frekven 161.400 osvosv ut på anlegget i bilen. Greit å velge frekvenser med litt lite trafikk, men som er viktig å få med seg når det først skjer noe :) Siter .:: Knutz ::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg