arebare Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Hei. det er startproblemer på min bil. Når motoren er blitt varm så går det bedre. Kan noe komme med råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Sjekk først glødepluggene Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Det har vært en del trøbbel med innvendig lekkasje på innsprutdysene på div. Mercedes med Bosch system. Det kommer best fram ved kaldstart akkurat som gløde trøbbel... Starter bilen etterhvert? Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mwiggen Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg har lignende problem med min E220cdi 2001mod. Når den har stått lenge, uansett temperatur, så tar det uendelig lang tid før den starter. Men når den først starter så går den som vanlig, og starter med en gang igjen. Har hørt den kan ta inn falskluft en plass, sånn at dieselen siger tilbake når den står. Hvordan finner man ut det, og hva skal man se etter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg