frperformance Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Har en BMW318is 92' som helt plutselig begynnte å fuske når jeg gidde gass. har skiftet plugger men ble ikke noe bedre. hjertlig takk for tips om hva det kan være! :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Luftmengdemåler som tuller? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frperformance Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 vet ikke helt, har du tips til hvordan jeg kan sjekke om det eventuelt er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Plugg den ifra og se om motoren oppfører seg annerledes da. Kjenner ikke videre til BMW, men når en defekt LMM plugges fra vil motoren gå jevnere. Fjusker den kun når du gir gass eller hele tiden mens du har jevnt gasspådrag? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frperformance Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 er kun når jeg gir gass, kan også høres ut som om motoren får for mye benisn også, den begynner liksom "dypt" nede og virker ikke så kvikk som den burde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hmmm, defekt TPS? Blir gjetting dette, men det kan gi slike symptomer, evt nøling når man gir gass. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frperformance Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 skal hjem å undersøke så snart skolen og mc-sikkerhetskurset er ferdig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frperformance Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 har hatt diagnose på den nå, og ingenting tyder på noe feil ved motorstyring osv ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frperformance Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 visst det er tenningen, hva kan jeg eventuelt sjekke for å finne ut om det er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Hva sa diagnosen da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg