Gå til innhold

Kordan få ut orginal 2dinspiller i omega b2

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

Ser det e 4 små hull i spilleren, er det noke som skal stikkast inn i dei for å få spilleren ut? noe spesielle greier å få tak i eller funker det med streng evt..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter 4 bittesmå umbraco skruer i disse hullene du må skru ut først. http://www.audiocom.no/sider/produkt.asp?ID=1825&vare=530258 slik verktøy. Tror heller ikke Opel tar mange kronene for å bare løsne på radioen din.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kordan skal man klare å få skrudd umbrakoskruene med ett slikt verktøy?? hehe... men det verktøyet såg ut som det hadde en låsemekaniske i endene da.. eller mente du kanskje at umbrakoene må ut først kanskje?

men da finner eg en lang umbrako og tester med det,om eg ser vilken strls det er i hulla... radioen løsner eg nok skjølv xD

Endret av Einart

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruene må ut først ja :P

På noen kan de være tatt ut allerede ellers så er det bittesmå husker ikke str på umbracoen.

Ja tuppen på verktøyet er litt spesielt det er fordi det skal være mulig og få pinnene til å sitte fast mens du drar ut radioen

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh men da er eg litt meir med,, får lete i hanskerommet om dei pinnene tilfeldigvis ligger der...eller får eg høre med opel om dei har slike pinner

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vist lettere enn eg trudde dette.. umbrakoene som skal stå i frontdekselet var ikkje der, tok en umbrako 2,5mm med kulehode i bakenden og tok inn og ut i alle hull noen ganger mens eg lirka i hele greia så kom den ut ;) så fikk se kordan ting hang sammen inni der..nå blir det 2din spiller heller trur jeg..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider