Helgeland Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 Hei. Har fått en liste på hva som er galt med en 99 mod Audi A6. -Fremre nedre bærearm, begge sider -Fremre øvre tverrarm, venstre side Har sett at de selger et sett på bildeler.no som skal inneholde alt inkl. bolter. er dette settet bra? og innnholder det øvre tverrarm? dette settet: Takker for alle svar. Siter Toyota MR2 MK2 1992 *sommerbilen* Audi A6 1,9TDI 1999 *hverdagsbilen * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 det er så bra som du betaler for!. et komplett sett inneholder alt du trenger. skift alle deler så er det samme regla neste gang og!. i stedet for skifte en og en del for hver eu kontroll. trailerparts.no selger og komplett sett, dette har jeg brukt selv og er av grei kvalitet. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helgeland Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 Jah hadde en a4 før denne og da ble det til at jeg skiftet en og en arm for hvert år. men tenker at jeg heller skifter alla nå så er jeg ferdig fr di neste årene vertfall.. det er vel ikke noe mer avansert på a6 enn på a4 og skifte dette? Siter Toyota MR2 MK2 1992 *sommerbilen* Audi A6 1,9TDI 1999 *hverdagsbilen * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg