Gå til innhold

Streetmeet i Bergen 11.april!

Ranger emnet

HaRKooN

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kidn

Når er det vårmønstringen er?? 1Mai??:D

Vårmønstringen er som alltid på Lagunen på Kr. Himmelfartsdag. I år er det 20. mai. Kl. 10 åpner porten, ikke kom for tidlig, men heller ikke etter 12, da det mest sansynlig er fullt! :)

The ONLY M3 CSL in Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by impreza_wrx

ka va grunnen t at vi ble kastet vekk fra senteret?

*coppet fra essokickers*

Var masse kult å se og bra oppmøte. Grunnen til at vi sto på 4 etasje var at politiet hadde stengt igjen innkjørselen dagen før med kjettinger.

Når jeg sto å snakket med politiet ringte dem opp sentertak sjefen og spurte om vi hadde fått tillatelse til å stå der. ( han ringte fra mobil og hadde høytaller) Nej sa han. Og så kastet de oss vekk fordi vi ikke hadde tillatelse. Hallo?? det er en parkeringsplass på et kjøpesenter og det står dessuten ingen skilt om at vi ikke har lov å stå der etter det og det tidspunktet, men jaja.

Nå har vi iallefall prøvd med et treff på Vestkanten og det funket dårlig, men det er testet iallefall.

Ikea er bankers!

Et treff i månedsskiftet er ingen dum ide. Haeds up for den!

Kjempebra oppmøte og kule biler.

Påsketreffet var på mangen måter en suksess

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir treff i slutten av måneden som jeg hørte rykter om så kommer jeg med nylakkert bil og et jævlig smil om kjeften som går helt rundt. Ellers så var det jo vannvittig kult treff i går synest nå jeg. Mange flotte 200sx'er med godlyd. Med litt varmere vært så hadde det blitt mye triveligere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Hva med et treff/crusing natt til 1.mai? Møtes på Ikea, ta turen igjennom sentrum og videre tilbake til Ikea!

Har faktisk tenkt på dette selv jeg.

Har såvidt prøvd å spørre om hvordan stemninger er for et streetmeet i slutten av måneden, og da må jo natt til 1. mai være glimrende alternativ, selv om det er altfor mange som holder fast på tradisjonen om at det skal fyres natt til 1. mai.

Den er oppskrytt den natten der også, akkurat som nyttårsaften.

Jeg er ihvertfall superklar for et nytt treff natt til 1. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider