Lars Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 OJE :D!!!! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Klar som et egg. Hvis noen kjenner igjen bilen min (se avetar), så må dere ta bort å hilse på. Skal speide etter andre kjente her fra forumet. Samt Essokickers gjengen. Skal bli bra dette. Kommer en god gjeng fra Askøy! Rolla_RS Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Kunne ikke komme, dessverre.... Ble det noe liv? Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Ble good det, ble kaste vekk fra vestkanten men meste parten fant sted på IKEA. Må arrangere et treff når det blir litt varmere i været. Når er det vårmønstringen er?? 1Mai??:D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 var mye folk og liten tempratur... Noen med bilder ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by kidn Når er det vårmønstringen er?? 1Mai??:D Vårmønstringen er som alltid på Lagunen på Kr. Himmelfartsdag. I år er det 20. mai. Kl. 10 åpner porten, ikke kom for tidlig, men heller ikke etter 12, da det mest sansynlig er fullt! :) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 ka va grunnen t at vi ble kastet vekk fra senteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by impreza_wrx ka va grunnen t at vi ble kastet vekk fra senteret? *coppet fra essokickers* Var masse kult å se og bra oppmøte. Grunnen til at vi sto på 4 etasje var at politiet hadde stengt igjen innkjørselen dagen før med kjettinger. Når jeg sto å snakket med politiet ringte dem opp sentertak sjefen og spurte om vi hadde fått tillatelse til å stå der. ( han ringte fra mobil og hadde høytaller) Nej sa han. Og så kastet de oss vekk fordi vi ikke hadde tillatelse. Hallo?? det er en parkeringsplass på et kjøpesenter og det står dessuten ingen skilt om at vi ikke har lov å stå der etter det og det tidspunktet, men jaja. Nå har vi iallefall prøvd med et treff på Vestkanten og det funket dårlig, men det er testet iallefall. Ikea er bankers! Et treff i månedsskiftet er ingen dum ide. Haeds up for den! Kjempebra oppmøte og kule biler. Påsketreffet var på mangen måter en suksess MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Etter ryktene i dag er det treff i dag også på ikea!! Må få ryktene spredd utover!! Kl 20:30 Husk fete biler og varme klær!!! Håper på et godt oppmøte!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hvis det blir treff i slutten av måneden som jeg hørte rykter om så kommer jeg med nylakkert bil og et jævlig smil om kjeften som går helt rundt. Ellers så var det jo vannvittig kult treff i går synest nå jeg. Mange flotte 200sx'er med godlyd. Med litt varmere vært så hadde det blitt mye triveligere og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Noen med bilder fra Søndagens treff??? Hva med et treff/crusing natt til 1.mai? Møtes på Ikea, ta turen igjennom sentrum og videre tilbake til Ikea! Eller noe lignende? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jeg er med!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Er det noen som har bilder liggende etter treffet? Dagen høydepunkter må jo være m3csl og kenvab sin nye s4! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Darkstar Hva med et treff/crusing natt til 1.mai? Møtes på Ikea, ta turen igjennom sentrum og videre tilbake til Ikea! Har faktisk tenkt på dette selv jeg. Har såvidt prøvd å spørre om hvordan stemninger er for et streetmeet i slutten av måneden, og da må jo natt til 1. mai være glimrende alternativ, selv om det er altfor mange som holder fast på tradisjonen om at det skal fyres natt til 1. mai. Den er oppskrytt den natten der også, akkurat som nyttårsaften. Jeg er ihvertfall superklar for et nytt treff natt til 1. mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Om eg får liv i bilen igjen :( . så kommer eg sikkert og,Om ikke så får den slepes :D bra ide dette da :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg