Thunder Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Turbotrille Har faktisk tenkt på dette selv jeg. Har såvidt prøvd å spørre om hvordan stemninger er for et streetmeet i slutten av måneden, og da må jo natt til 1. mai være glimrende alternativ, selv om det er altfor mange som holder fast på tradisjonen om at det skal fyres natt til 1. mai. Den er oppskrytt den natten der også, akkurat som nyttårsaften. Jeg er ihvertfall superklar for et nytt treff natt til 1. mai. Skal heller kjøre bil enn å drikke meg dritings å bli dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Eg e glatt med. Bilen min er ikke så vennlig på brosteinen, men det skal nok gå det. Håper på flere StreetMeet utover vår/sommer. Artig at så mange treffes ett sted istedet for at alle sitter på hver sin bensinstasjon å sturer. Keep Up The Good Work! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Ny tråd om Crusing natt til 1.mai her Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg