Gå til innhold

Montere takspoiler

Ranger emnet

Tusj

Anbefalte innlegg

Nå som det begynner å bli varmt i været tenkte jeg å få montert takspoileren jeg kjøpte i vinter.

Hvordan gjør jeg dette riktig - fremgangsmåte?

Vaske stedet hvor spoileren limes - med hva?

Skal limes - hva slags lim og hvor får jeg tak i det?

Hva skal jeg feste spoileren med når limet herder?

Hvordan skal jeg forsikre meg om at spoileren blir satt på riktig, så det ikke blir skjevt etc.

Takknemlig for hjelp/tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, men tror en del sånne ting blir limt med rutelim, eller sikaflex, eller noe lignende.

Bakrutespoileren til en kompis er limt med rute lim, og tror ikke den reiser med det første. :)

ellers så kan du jo måle deg til, eventuelt kansje merke med en form for tusj, merkepenn som ikke skader lakken, så det er enklere å se hvor den skal stå..

Men lykke til iallefall, håper det var til litt hjelp da..

Mvh Geir

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men.. leste i autofil for en stund sia at d var en kar som hadde montert fnf spoiler på luka si og så kjørte han fort på autobahn,,, plutselig hørte han et smell... og da hadde downforcen på spoilern blitt så stor at den hadde gått igjennom luka og resultatet ble en HEFTIG verksteds regning :):)

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider