Gustav Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei, jeg har søkt litt rundt for å prøve å finne ut at det, men kom ikke noe særlig lengere enn at de presseningene fra biltema ikke er verdt det? så spørsmålet da er, Noen tips til gode Bilpresninger/top-hat ? har sett litt på dem på Bilextra, men problemet der er at jeg har en tak antenne bak på taket, Så noen tips og råd? er ganske Lei av å skrape is av rutene av morgene, og nei jeg har ingen mulighet til å parkere den i en garasje, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Er ikkje uvanligt ein ein legger på eit teppe eller lignende på frontruta. Motor og kupevarmer skal fungere viss du har tilgang på strøm. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 har ikke tilgang på strøm, viss ikke så hadde jeg brukt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg