einar531 Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Oppdaget for en liten stund tilbake at ved svinging til høyre og venstre så får jeg en klikkelyd i forstilling. Når jeg svinger til høyre så blir det en klikkelyd og slipper jeg rattet da så går ikke bilen rett frem men til høyre. Svinger jeg tilbake til venstre så blir det en klikkelyd og slipper jeg rattet da så går bilen til venstre. Hva er det som er feil? Har også en ulyd i forstilling tror jeg. Den er verst når jeg kjører i 40 - 60 km men høres ikke i det hele tatt når jeg kjører i mindre enn 40 km. det er en skikkelig durelyd som kun høres inne i kupeen og ikke utenfor i det hele tatt. Den er så høy og ille så jeg får hodepine av å kjøre til og fra jobb. Var innom et verksted og skulle få fikset det ettersom at jeg trodde det var hjullageret. på verkstedet sa dem at det var ytre endeledd på høyre side og at alle hjullagerer var i orden. De fikset ytre endeledd, men etter at jeg fikk bilen tilbake så høres lyden fortsatt.... Hva kan det være??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hadde også sånn dritt høy dure lyd inni bilen i 60+, jeg måtte bytte bremser. Verksted sa begge caliperne mine var dårlig ...verdt og sjekke ut:-) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg