Gå til innhold

Senkesett med dempere

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

Har lest noen tråder nå om dempere og slikt. Men det ender alltid opp med at folk slenger inn merker og priser på alle slags dempere og fjærer.

Det jeg lurer på er om noen vet om plasser I NORGE!! der de selger komplett sett senkefjærer og senkedemper til Nissan Primera eGT P10?!

Vet at Sachs leverer coilover til P10, men det er ikke justerbart og hittils har 7500,- vært beste pris jeg har funnet. En tråd en plass nevnte en kar at du kunne få det Sachs Performance kittet til 4500,- på en butikk en plass...... Men har ikke noe krav til at det må være sachs, så lenge det er et komplett sett med kvalitet!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på Modifisert.net og sjekk på div. styling/tuning sider eller hva kategorien heter.Der finner du en eller annen side som kan skaffe deg noe..

Ikke bare sjekk om de har til Nissan,men send en mail og hør om de kan skaffe..

Jeg feks sende mail til et firma som driver med Opel (jhs-motorsport), for å få tak i et k&n 57i kit, og det skaffet de, til primera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partypulp: Tror det er lurt å legge inn en ny tråd når du lurer på slike ting.. På den måten kan man i ettertid mye enklere finne frem til det man vil.. Ska man nå vite noe om f.eks. dekk så må man trykke seg gjennom alle sidene på alle trådene. For alt man vet kan dekk anbefalinger ligge under lyktspoiler eller no slikt :op

Og i tillegg så blir trådene litt mer skikkelig siden det da handler kun om Topicen... Og man får kanskje mer svar på spørsmålet sitt om man legger det som egen tråd..?!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gjørs på å gjøre det litt verre for deg jeg da eGTturbo..

PartyPulp.

Det jeg bestilte var feil, det var til sri/gt..For på min,som da er slx, så må det til en del mod. for å få 57i kittet til å passe,men på sri og gt skal det da passe..Det stod det på en sånn lapp som fulgte med.

Men om du går på PureP10

så mener jeg at det finnes no "veiviser" på hvordan du kan gjøre det, mener dette krevde litt arbeid men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider