Volvo/264 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei. Har en eldre Volvo 264, som jeg skulle hatt en del deler til. I første omgang er det kanaler og hjulbuer jeg skal ha tak i. Ser at de har mye inne på veng.no, noen som vet om noen bedre sider(billigere). Eller er veng en grei side å bestille fra. Tusen Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thechingchongchang Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Veng fungerer vel bra. Passformen er meg bekjent også bra. Det er mulig du kan tjene på å kjøpe i Sverige, men da får du jo bilturen eller frakt i tillegg !!!! Kan du forresten fortelle meg om 'chromen' på baklysa til de gamle 264'ene er belagt plastik eller om det er ekte metall...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo/264 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 På mine baklykter er det ekte metall. Men etter kapping av kanalene fant jeg alt for mye rust, og dette er alt for mye å fikse, det går langt innover, og hele hjulbuen bak er rustet vekk. Dette er litt synd, men motoren fungerer som den skal, og jeg vurderer da å sette inn motoren i en 240. Noen som har eller vet hvordan denne vil passe inn? vet jo det at du kan få en v8 i 240, men er det mye arbeid, eller er det bare motorfestene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo/264 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 evt noen som kjenner noen som sveiser rundt bergensområdet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg