martinandre1 Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 hei. jeg lurer på hva forskjellen er på b 230 f og fx. i min 240 står det at den er 100 kw (136 hester) jeg tror da det sitter i en fx motor men er ikke helt sikker. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian N Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Er det fx motor så er det 531 topp og vx kam! Jeg har hørt noe om at det er en annen Ecu i forhold til vanlig f-motor, men det er jeg langt fra sikker på. Hvor gammal er bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinandre1 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 er en 88 modell. km stand er 130 000 og bilen er rustfri. det er en gl og jeg vet at bilen har innsprøytning, den har også 4 trinns girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian N Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg trur ikke fx motorn ble levert så tidlig serru, men er ikke 100 % på det. Men det er jo 136 hester som er det gylne tallet for fx motor'n! tenkte kanske det var en e-motor eller noe men den har vel 131 hester eller no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinandre1 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 hm, er ikke sikker. men er ihvertfall helt sikker på at den er 136 hester. jeg kan med garanti si at det ikke har vært byttet motor i den. er det ingen fasit for hvilke årsmodeller som har forskjellige motortyper ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian N Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 http://www.volvoforum.no/volvo_info/motor.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg