Karina Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Under en viss tråd så tok jeg idag å sletten en haug med poster, jeg beklager dette, men når folk poster ting som "du er en dust OMR" osv så synes jeg ikke dette er noe morsomt eller saklig for den saks skyld. Og jeg håper folk kanskje kan tenke litt over hva de egentlig skriver og hvor de skriver det. Personlig så er jeg på CRX forumet for at jeg vil lese om nyttige ting om CRX og se på bilder av CRX, men også diskutere ting ang. CRX, men da under en passende topic :) Bedre med flere korte tråder enn en laaaaaang som handler om alt. Til alle som elsker tyske biler o.l kan dere vær så snill å digge meningene deres på BMW forumet, Audi forumet osv?? Jeg synes at dere kan ha nok respekt for japsebiler til å IKKE skrive usaklig dritt om Honda på Honda forumet. Jeg kan ikke snakke for alle på dette punktet, men jeg er ikke på deres forum og snakker dritt heller så :) Om det skulle være noe spes. så ikke nøl med å sende meg en PM. Håper dere ikke blir så sinte på meg for dette, jeg vil bare at alle skal være snille og greie mot hverandre ;) + ha ett ryddig og greitt Honda Forum der folk kan finne fram. :D MVH HondaBabe *ikke mobb kameraten min* hehe husk at jeg er glad i dere alle *smile søtt*:) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 wooord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 jepps... personangrep er ikke noe særlig her ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 *nuss* Egentlig på tide Moderatorene griper inn litt mer nå. Det begynner å bli fryktelig stort her og det må kontrolleres litt så ting ikke sklir ut. Vet ikke hva du har slettet engang, men det var helt sikkert riktig. :cool: ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 dette gjelder vel oxo for resten av forumet ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg