mr292 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 (endret) hei, er ute etter en blåfarge, helst så lik som denne men jeg har hverken fargenavn eller fargekode på denne fargen, (og bildet er redigert for å få finere farge) så om folket her inne kunne posta noen eksempler av farger som ligner så hadde det vært kjempeflott, er ikke barebare å velge farge heller noe jeg ser ligner ganske mye er lexus LFA's "pearl blue 8V8" som på dette bildet. gjerne kom med forslag folkens, jeg SKAL ha slik en nydelig blåfarge. må bare bestemme meg, og desto flere jeg har å velge mellom, desto bedre, komme også til å ordne med fargeprøver av de jeg liker best. for å ta en sluttvurdering. Endret Februar 1, 2012 av mr292 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 fargen heter monte carlo blue så et lite bilde xD dette er en farge jeg vil ha :) men er under ønsker ennå Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg får vel foreslå Subaru 95H. Fargen heter blue ridge met. og er vel den Solberg hadde på Imprezaen hvis jeg ikke tar helt feil ? Formelnr. 4527483 Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Noe sånt: Står at han har lagt blue Candy lag over sølv "Shimmer" (sølv base?) :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Noe sånt: Står at han har lagt blue Candy lag over sølv "Shimmer" (sølv base?) :) Det der ser da ut som Flakes ? Fins dårlig med lakkoder på disse. Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Kanskje blue candy med sølv flakes? :S I dont know! :) ER ikke lakkerer.. Vet bare at Blue candy er utroli fin å dyr, og aple red candy er fin å dyr :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg får vel foreslå Subaru 95H. Fargen heter blue ridge met. og er vel den Solberg hadde på Imprezaen hvis jeg ikke tar helt feil ? Formelnr. 4527483 Prodrive sin blåfarge er ikke oppgitt, den er litt annerledes enn blåfargen på gatebilene deres (WRX Sti etc) og er vanskeligt å få tak i, om ikke umuligt, fra Prodrive. Min hadde 02c WR-Blue Mica! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr292 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 takker for flere gode eksempler, likte den "monte carlo blue" veldig godt, men etter litt googling viser det seg at fargen er levert av house of color og kalles "candy blue", bilen er en chevrolet monte carlo :) http://www.cardomain.com/ride/3828328/1984-chevrolet-monte-carlo er åpen for Mange flere eksempler :) er fine farger dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 her har du en med monte carlo blue da :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Å se på bilder for å velge en farge er totalt nytteløst, da fargegjengivningen ikke blir riktig pga forskjellige instillinger på kamera, pc osv, en farge som kan se skarp rød ut på bilde kan være mørk plommerød i virkeligheten, dyp skarp gul på bilde, kan i virkeligheten være blass gul osv, det beste er at du stikker innom en lakkforhandler, eller et lakkverksted og spør om å få se i deres fargekarter, for å se om du finner en farge du liker Her er to bilder av samme bil Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 takker for flere gode eksempler, likte den "monte carlo blue" veldig godt, men etter litt googling viser det seg at fargen er levert av house of color og kalles "candy blue", bilen er en chevrolet monte carlo :)http://www.cardomain.com/ride/3828328/1984-chevrolet-monte-carlo er åpen for Mange flere eksempler :) er fine farger dette :) Da kommer det også an på om det er HOK sin Oriental Blue Kandy eller Cobalt Blue Kandy, og hvilken bunnfarge som er lagt, og hvor mange strøk av Kandy fargen som avgjør hvilken av fargene det er på bildet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 sjekk opp ford t mica blue mener jeg den het, ganske grom farge. hadde den på audi 90'en min. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 (endret) Jeg ville sjekket BMW Auzblau, den er temmelig lik den fargen på den bmw'n. Har en anelse lilla under rett lys/skyggeforhold. Ellers så ville jeg sett litt nærmere på Lazerblå.. Evt kongeblå som også er en fin blåfarge, om du finner fargekoden på den. Endret Februar 2, 2012 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ldesign Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Heraldic blue. Utrolig fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Berntsen Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Fargenavnet på E36en du la ut er enten Interlagos Blue eller LeMans Blue, i mine øyne to av de deiligste fargene en bil kan ha. Har på en måte vært signaturfargen på BMW M5. Siter JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg