Gå til innhold

Delenummer på samtlige tempfølere på 2.3 AAR?

Ranger emnet

forgot10

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er lei av at alle tempsensorene kødder i bilen min, Den viser av og til litt for mye og noen ganger ikke i det hele tatt, radiatorviften går konstant (har tappet batteriet 2 ganger, bør det byttes?).

Jeg vet at det er den øverste føleren på toppen som viser i instrumentpanelet, og den i bunnen av radiatoren som aktiverer kjøleviften, men nå ønsker jeg å bytte ut samtlige (også den som ligger under den øverste). Er det noen som har delenr. til disse følerene?

Kjerringa får straks lappen, så jeg vil ha en OK bil, uten noen sære problemer, som hun kan bruke frem til hun får seg sin egen.. For øyeblikket står den vinterparkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 på det øverste bildet er temperaturføler for motorrom. Når denne kommer over settpkt starter den elektriske radiatorviften.

Om batteriet ditt har vært totalt utladet og stått slik en stund, da er det nok ikke som nytt lenger ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sine batterier kommer bra ut i test, var Varta sine de solgte før. Er nok bra de, men om du ikke har problemer med det så trenger du ikke bytte enda ;)

Nr 21 på det øverste bildet er som nevnt termobryter for motorromtemp. Slår inn på 85 grader og har delenummer 034919369A. Har mer tro på at det er denne som svikter enn den i radiatoren ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...