Gå til innhold

Tips om "styling" volvo 245..

Ranger emnet

selen

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Nei, ingen av(de vanlige) sugemotorene i 240 går godt, dog synes jeg A(forgasser) virker litt mere villig enn F(LH-jetronic).

Det finnes noen motorer som har 130-140 hk som skal gå en del bedre(B230E?) enn de andre som har 112-116 hk, er det K-motor(Solex stående forgasser) så går de visst en del billigere når de er ok, men forgasseren er kranglete og de er ofte ikke friske.

Utseende. Vekk med plastikken nederst på dørene, skistativet, senk bilen, 17" velvalgte felger så er nok mye gjort, og mere kan gjøres.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bross styling, 17'' eiker eller 100+ felger, senk, soting, som einar sa forgasser motorer kan være kranglete, men e motorene er ikke så vert de heller, har kjørt med e motor bilcross sesongen 2011, denn går jævlig godt har 136 hester og er enkle å skru på, min drakk no jævlig med bensin i starten, måtte fylle mellom heatene, men når jeg satte i nye plugger ble det mye bedrekjørte jeg med en tank på 5 heat (20 liters tank).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

hvor får man tak i bross stylinga?

kjøpe å fixe soting sjølv? hvor skaffer man isåfall film, eller gå til proffverksted? :)

tips til effektanlegg? (litt grommere lyd) får man effekt??

tips til fint senkesett til god pris?

hvor kjøper man eiker felger? og hvite blinkers?? :D

anlegg?? tips :D

Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg ville ikke satt på noe plast styling, fjernet plasten nede på dørene og bak bakhjula, sparklet hullene igjen og lakkert. Den orginale frontspoileren ville jeg lakkert i bilens farge, det samme gjelder speilene. Sotet ruter, kanskje lakkert all krom i mattsvart? Lyktehusene til parklys og hovedlysene hadde blitt pent om du lakkerte i en mellommørk gråfarge. Hvitblink har blitt litt vel mye brukt på billigskrot til et par tusen kroner, blir litt "biltema look" etter min mening. behold orginale blinlys framme, men sot lyktehuset :) Baklysene burde få hvitblink! Så hadde det passet med litt senk, for mye blir vel bare en plage, syntes ikke det er pent heller. Og så til slutt brede felger med kant :)

[ATTACH]35542[/ATTACH]

post-73653-138048546894_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider