Gå til innhold

Styling og lykter til Chrysler Grand Voyager 1998

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg GV og har så lyst på litt styling til den. Men.. Hvor får en kjøpt det egentlig? Ingen av de nettbutikkene jeg har handlet hos før (hadde opel den gang) har noe som helst..

Det jeg vil ha er

Lykter foran og bak

Fangere

Sideskjørt

Plate til innstig (?)

Får hvertfall begynne der tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett lexus lykter bak til Voyager, både sorte å chrome + finnes Angels eyes og Halo lykter framme til Voyager.

Men aner ikke hvor de selger det.. Finner garantert på Ebay.com :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Jeg skal hente min første Chrysler GV i morgen, og jeg har veldig lyst på nye lykter ganskje kjapt. Har leita litt på nett, men jeg er ikke så flink. Hvor får jeg kjøpt slikt? Og er det billigere og/eller bedre å handle på ebay?

Takker for svar :)

Du kan gå på ebay. masse fint der. der finner du blant anne noen linse lykter jeg har montert selv på min. er veldig fornøyd selv.

Du får også tak i en del forskjellige baklykter. styling kit er det heller vansklig og få tak i til bilene her. vurderer selv og bygge om et kit til en annen bil. men dette må komme når jeg har bedre tid.

Mvh. Morten

[ATTACH]28512[/ATTACH]

post-69158-13804853942726_thumb.jpg

Endret av bøler

- Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L

- Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både vært innom kontroll på veien, og nylig EU kontroll uten at dette var noe problem. dem skal vist ha amrikansk godkjenning, som er blitt lovlig her i norge. det eneste dem kan kicke litt på er om du ettermonterer kabelen til og få di gule markeringslysene.

vil bare advare at lyktene mine var ikke tette, så jeg måtte på med litt tec-7 så var saken god. men selv er jeg veldig fornøyd.

en annen ting. jeg skrev litt feil tidligere, ang. styling kit. det er og få tak i, så langt har jeg funnet 2 forskjellige kit, men synes ingen av dem er noe særlig + at dem er rådyre. selv har jeg tenkt og tilpasse noe annet med studen.

- Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil)

- Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L

- Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både vært innom kontroll på veien, og nylig EU kontroll uten at dette var noe problem. dem skal vist ha amrikansk godkjenning, som er blitt lovlig her i norge. det eneste dem kan kicke litt på er om du ettermonterer kabelen til og få di gule markeringslysene.

vil bare advare at lyktene mine var ikke tette, så jeg måtte på med litt tec-7 så var saken god. men selv er jeg veldig fornøyd.

en annen ting. jeg skrev litt feil tidligere, ang. styling kit. det er og få tak i, så langt har jeg funnet 2 forskjellige kit, men synes ingen av dem er noe særlig + at dem er rådyre. selv har jeg tenkt og tilpasse noe annet med studen.

Steike.. Disse lampene var jammen fine. Må nok ha sånne!

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider