Aalsen Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Har en Passat 99/00 mod TDI 110hk stasjonsvogn. I vognkortet står det: Tillatt totalvekt : 1980 Egenvekt med fører : 1459 Tillatt nyttelast inkl. passasjerer : 521 Så bilen veier 1459kg med meg. Da er vel jeg beregnet til 80kg? Kan vel plusse på mer hvis jeg veier mindre :D Så da må jeg trekke fra vekten på 4 passasjerer fra 521kg? (Må bare forsikre meg) Dvs hvis alle veier 70kg så sitter jeg igjen med 241kg til bagasjerommet? MEN, og her kommer det egentlige spørsmålet, hvis jeg ikke har noen passasjerer kan jeg faktisk sentrere de 521 kiloene til bagasjerommet, tåler støtdemperne og fjærene til bakakselen det? Jeg har ikke fraktet så mye i mitt liv, så vet ikke hvor lett det er å overstige de 521 kiloene med bilen full av pattedyr og bagasje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Det går så bra så , enste er at bilen blir tung i svingene og den blir LAV. Støtdemperene kommer ikke til å sprenge hvis du tror det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Haha! Utrolig latterlig video :D Bra at bilen tåler litt vekt. Eneste trusselen er purken som stopper deg og veier alt :p Som om det skjer ofte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg