yosi4 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei alle sammen! Jeg Oppdaget i stad att ene døra på bilen min ikke åpnet seg via sentralåsen, så "jokket" Frem og tilbake på den låse knotten og plutselig åpnet låsen seg. Men etter det så låser den seg ikke på sentrallåsen kun via Manuelt fra insiden og det funker fint. Satt øre mot døra og det er lyd fra sentral låsen i døra. kan sentral låsen fortsatt være fryst eller kan jeg ha fått ødelagt noe inni der? takk hilsen en lettere bekymret meg :shake Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Når det blir mildere i været så får du svaret. Du kan derfor vente med å bekymre deg ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 ok..måtte ha opp den døra for bruker baksetene mye men mulig det var dumt og røre låsen :P takk for svar får vente og se Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg