Gå til innhold

Senkesett til forester 2000

Ranger emnet

Stforester

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Ok, men er det noen problemer å få det godkjent hos Biltilsynet? da tenker jeg på understellet

Finnes ikke senkesett/coilovers til Forester med Tüv. Så da blir det vanskelig å få det godkjent.

1999 Subaru Impreza Type R EJ26

2011 Subaru Legacy

2011 Nissan Pathfinder

X - 1999 Subaru Forester "Type R"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp i kontakt med noen i England som selger BC coilovers til Subaru Forester, fikk beskjed om at de var TUV godkjente med papirer. Noen som vet om det er sant? kjøpte nemlig noen coilovers som skulle være godkjente, men det viste seg at de ikke kunne skaffe papirer på de allikevel:( kunne mest tenkt meg coilovers som var godkjent i vognkortet. Flere som har vet noe eller har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp i kontakt med noen i England som selger BC coilovers til Subaru Forester, fikk beskjed om at de var TUV godkjente med papirer. Noen som vet om det er sant? kjøpte nemlig noen coilovers som skulle være godkjente, men det viste seg at de ikke kunne skaffe papirer på de allikevel:( kunne mest tenkt meg coilovers som var godkjent i vognkortet. Flere som har vet noe eller har erfaringer med dette?

Jeg har et sett med BC coilovere til foresteren min, men det er ikke tüv på disse. Etter det jeg har hørt/funnet ut har BC "fabrikken" tüv, men ikke hvert enkelt coilover sett. Forstå det den som kan....

1999 Subaru Impreza Type R EJ26

2011 Subaru Legacy

2011 Nissan Pathfinder

X - 1999 Subaru Forester "Type R"

Lenke til kommentar
Del på andre sider