16vturbo Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Jeg har chrome og jeg kan like alt! ALT !!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Windows Phone's Internet Explorer funker "Like" på ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 (endret) Eg bruker Firefox, og har store problemer med å legge ut bilder, både via FF og IE. Eg får opp ei feilmelding om Invalid URL. Men det går å laste opp bilde via å laste opp frå pcen. Eg ser heller ikkje noko liker teikn. Og på framsida så forsvinn deler av forbokstaven til underforuma. Endret Februar 12, 2012 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Eg bruker Firefox, og har store problemer med å legge ut bilder, både via FF og IE. Eg får opp ei feilmelding om Invalid URL. Samme her.... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Skal sjekke ut dette i morra gutter. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Dere som ikke har den. Hvilken nettleser har dere? Ingen liker-knapp her, bruker Opera v.11.61 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 (endret) Logget inn med FF 10.0.2, hjalp lite. Ser det er 24 liker i denne tråden så noen får det tydeligvis til å fungere ;) EDIT; Det var som søren. ThomasEK, hvilken nettleser bruker du? Jeg nekter å bruke IE, sverger som regel til Opera uansett hva :) Endret Februar 21, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 (endret) x2.. hadde den igår :O x3, har fortsatt ikke like knappen.. Bruker siste FF tror eg.. Endret Februar 23, 2012 av Deltaone Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Har hatt den hele tiden på chrome... Men mistet liker knappen på tlf nå :S Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Bekrefter herved at det har oppstått mangel på "Like" i Internet Explorer 9.0 (64-bit Edition), ettersom at ingen har testet det..... I really took one for the team here.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Mangler "liker" her også. Google Chrome, windows vista. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Mangler likern jeg også! :( Chrome, win 7 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 LIKER ser ut til å være avhengig av hvilken stil jeg velger (nederst på siden) Eksempel: Bilforumet stilen: Ingen LIKER kanpp Hestesko Bilforumet stilen eksperimentell: LIKER kanpp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ja, det kan stemme Bwana, er slik på forumet jeg driver. mulig at det var et annet tillegg som har f**ket det opp.. Vi får se hva Marius gjør ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Idag gikk "Liker" knappen min til Helvete og! :/ Finner du ut av noe Marius? :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg