Marius Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Det kommer tilbake :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 *liker* :P hehe ROS: Likte det nye forumet!!! :D Så mye penere når ting er rundet av i kantene.. hehe xD Bra at dere fant ut av det så fort, istedenfor å stenge av i flere uker :P GOOD JOB! (som Hancook sier xD ) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Det kommer tilbake :D dette liker vi! :D nå ble det myye bedre :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Nå kommer det snart fullbreddedesign også :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Ah, så godt med fullbredde, har det på et forum jeg driver, og gir mye bedre opplevelse! ;) Men nå synes jeg at Trådoversikten ble veldig rotete, likte det bedre før, når du holder over emnet, kommer hjelpeteksten istedet for at hjelpeteksten er statisk (og lite pen) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 er veldig enig med forgot10consept her med at det ble fryktelig rotete med den underteksten synlig. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Når alt annet enn trådtittel vises blir det veldig rotete. Ser faktisk ikke ut. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Enig. Driver å ser på det. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Når jeg prøver og gå inn på profilen min eller innboksen for PM kommer denne meldingen opp: "Denne brukeren er ikke registrert og har derfor ingen profil og vise frem" Flere som opplever det samme? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Nå er det dødstregt :P Og fant ut at dere har endret url-strukturen litt :P (Deilig med kort url) Det tar ca 20-30 sek for å laste en side, og tviler på at det er meg, jeg har 70/10 mbit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Når jeg prøver og gå inn på profilen min eller innboksen for PM kommer denne meldingen opp:"Denne brukeren er ikke registrert og har derfor ingen profil og vise frem" Flere som opplever det samme? Nei, jeg klarer det.. http://www.bilforumet.no/members/jesper1201.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Prøvde selv igjen nå og nå gikk det, sprøtt. Men nå går det bortimot 10-15 sek og laste en side mot normalt 1-3 sek. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 haha! :P Jeg venta 5 minutt før den lasta svaret mitt OG svaret ditt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 haha! :P Jeg venta 5 minutt før den lasta svaret mitt OG svaret ditt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Fortsatt tregt? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg