Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

med NULL inntekt og NULL penger så er det umulig å kjøpe noe :P

Sier noe der ja. Kjenner igjen situasjonen. Du får begynne å måke snø hos di gamle i nabolaget, så blir det noen kroner. Men forvent deg ikke å ha råd til 400hk ferdig mappet og bremset i løpet av di først to månedene :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt noe om å kjøpe? :P Han merker da vel ikke om motoren plutselig havnet i i Omega'n han, da han sikkert ikke skal ut å kjøre med Calibra'n di nærmeste dagene ;)

Det blir vel slik som en Kadett GSI han hadde, ble hull i blokka og nå har den stått i sikkert 10 år bak huset..

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier noe der ja. Kjenner igjen situasjonen. Du får begynne å måke snø hos di gamle i nabolaget, så blir det noen kroner. Men forvent deg ikke å ha råd til 400hk ferdig mappet og bremset i løpet av di først to månedene :P

haha, tjente meg en hundrigs på å kjøre bossbøtta til de gamle naboene ned til veien :D god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel slik som en Kadett GSI han hadde, ble hull i blokka og nå har den stått i sikkert 10 år bak huset..

Ikke at jeg har noe med det, men hva er poenget med å bare la det stå? En GSI er jo så populært blitt, så den burde han jo ha bygget opp igjen.

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, tjente meg en hundrigs på å kjøre bossbøtta til de gamle naboene ned til veien :D god start :)

Det er da en begynnelse. Får begynne å skru på alle bilene i nabolaget vettu. Om det ikke er noen som har noe spesielt der og da så får du gjøre ett eller annet med bilene dems så dem kommer innom likevel :P

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadett GSI er konge. Var en i Tønsberg i gamle dager som hadde en sort med Turbo. Var like forbanna morsomt hver gang å kjøre forbi ham med den hvite delta HF 4 wd'en jeg hadde.

Legg ut ett par bilder av GSI'en a, de er skamtøffe. Det kjører en gammel gubbe på mellom 60-70 år med en her i Tbg, og kjerringa med skaut sitter på!

Er det mye rust på faren din sin a?

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du sveiseapparat da? Ut ifra det jeg ser du har sveist på skolen så skulle vel ikke denne bilen være noe problem heller.

Hør med faren din om du får den mot for at du pusser den opp igjen ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C20LET prosjekt? Jeg holder på å kvitte meg med biler, så vil ikke ha en til. Skal ha kun sierran og A omegan igjen :) Blir ikke noe av noe med mange biler eller plass å holde på.. :s

Det skal en del til for å få den godkjent macgyver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider