Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

Diffen fingerer ;)

Var ute å testa bilen i natt..

Når vi kom opp i 3-4000 i så mistet vi alt turbotrykk, det skjedde mange ganger og vi prøve å stille det vekk, men det gikk ikke.. Stilte alt slik det var å nappa av innsugsslangen, da gikk den meget bra! :D Må få meg noen silikonbend som ikke trekker seg sammen ja :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diffen fingerer ;)

Når vi kom opp i 3-4000 i så mistet vi alt turbotrykk, det skjedde mange ganger og vi prøve å stille det vekk, men det gikk ikke.. Stilte alt slik det var å nappa av innsugsslangen, da gikk den meget bra! :D Må få meg noen silikonbend som ikke trekker seg sammen ja :D

Det er bra vettuuuuuuu

bare å hive på noen andre hjul nå og "kjør hardt, kjør stil! ta skikkelig sats å kline til!"

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diffen fingerer ;)

Haha, jeg har dysleksi og leste at " diffen fingrer" XD

Men hartig at den gjør det :D

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra vettuuuuuuu

bare å hive på noen andre hjul nå og "kjør hardt, kjør stil! ta skikkelig sats å kline til!"

For å være helt ærlig så står det spinnedekk på bak (A) diffen måtte jo testes!:D:D

Haha, jeg har dysleksi og leste at " diffen fingrer" XD

Men hartig at den gjør det :D

Jeg har ikke dysleksi (som jeg vet om) og det var heldigvis bare en enkel skrivefeil :D

å fingre med diffen hadde blitt litt rart.. Hadde nok havnet på 'My Stange Addiction' :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så står det spinnedekk på bak (A) diffen måtte jo testes!:D:D

Jeg har ikke dysleksi (som jeg vet om) og det var heldigvis bare en enkel skrivefeil :D

å fingre med diffen hadde blitt litt rart.. Hadde nok havnet på 'My Stange Addiction' :D

Er mange steder det er mindre interessant aa fingre enn i en diff....

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder spesielt en lamellsperre ;)

Nå må vi jo ikke også glemme lammebiffen da som ble påpekt noen sider tilbake, selv om dette også ikke er den beste plassen å ha fingrene.

Men i Paris derimot! Fy f**n å mye fine damer det er her nede! Må ha nakkekrage når jeg kommer hjem igjen jeg altså, etter alle damene og bilene jeg har snudd meg etter. Porche av nyere type er ikke uvanlig å se. Ser en ny porche i gjennomsnitt hvert 15. minutt, i tillegg til Audi R8, Lamborghini og Ferrari. Mye pent å se på her altså! Spesielt damene i handelsgata hvor man finner Dior, Vouis Vuitton, Armani og andre kjente merker. Der er det utrolig mye pene damer med altfor mye penger!

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider