16vturbo Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Vanlig at de stikker av ja :-P er en ecotec 16V FRA OMEGA B :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Lå ute på grusen nettopp, byttet bolter på mellomakslingen igjen! Vrei av to av tre i går kveld... Problemet er at de løsner, for så å brekke av når jeg er ute og stunter :p Så nå er de byttet ut med 10.9 bolter, locktite og låsemutter! Får det sikkert ikke av igjen men det er jo poenget ;D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Jaggu godt jeg henta ny motor i går, min låste seg i sta! :P Nå vet jeg ikke hva det er enda, men tenkte å hive den ut imorra :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Ecotech!! <3 :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Ecotech!! <3 :P Hvor mye av ecotecsystemet som blir igjen er null :) Skal bli 8v! Men toppen skal ikke kastes. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvorfor ikke bygge turbo på en 16v da? du har jo allerede dataspruten :) Er blokka lik som 8v? toppen passer rett på ? :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvorfor ikke bygge turbo på en 16v da? du har jo allerede dataspruten :) Er blokka lik som 8v? toppen passer rett på ? :) Har ikke råd for tiden! :p Må finne opp kruttet på nytt da.. Men alle 16v delene blir trygt lagret til den gang jeg får råd :) Blokka er helt lik :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 (endret) Er det flere asså? Det var ikke i dag jeg kresja da, men fortsatt.. irriterende! jamen A1 er så kjedeliiiiig! ... å A2 så fin... Har A2 bakfanger som jeg vil bytte i A1 :3 Må si at det er litt av en bil det er blitt :) Endret Januar 30, 2013 av Tivoliterror Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 (endret) Åja :-) Syns den bare blir verre og verre jeg... Krasjen, døra, mista en felg :-P EDIT: Men den blir bare gøyere og gøyere å kjøre!! Endret Januar 30, 2013 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Bare MS er jo litt!! Hvor mye kosta det for MS? Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Bare MS er jo litt!!Hvor mye kosta det for MS? Betalte ca 5k for alt til ms :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 16 blokka plukka ned, gjett hvilken farge jeg har lakkert den :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Rosa? :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Funker ikke bilen nå altså? :) Du må møte opp på autoslalom å vise litt Opel power.. du møtte jo ikke opp sist gang heller pga motor problemer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Funker ikke bilen nå altså? :) Du må møte opp på autoslalom å vise litt Opel power.. du møtte jo ikke opp sist gang heller pga motor problemer? :D Problemet til trådstarter er at han lider av en seksuell fetisjism som er litt spesiell. Og det er bytte motor fetisjismen.... Er forbanna lite å gjøre med slikt dessverre. Og jeg er ikke sikker på om trådstarter har innsett at dette er et problem for hans bil!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg