16vturbo Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Svart var lekkert ;) er det jeg frykter!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Var på vei til jobb nå for en time siden. Jeg dro ut 2. Gir ut av ett kryss og daffa i 70 en liten stund. Plutselig stopper bilen og jeg hører ett poff fra sikringen til Megasquirten, så jeg håper ingenting tok skade der, men jeg må nok gjør opp igjen mye ledningsnett etter dette desverre. Så er det å ta fyr etter veien med bare noe rester av en urgeflaske og litt snø for å slukke med. Fikk slukt det meste men det ulmet fortsatt så jeg sprang inni en stall her (de er informert) og tok brannslukningsapparatet derifra. Fikk slukt alt og ble slept hjem igjen. Noen som har tips til hvordan jeg skal få fjærnet pulveret? Nei, det er ikke en aprilsnar. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Mye uflaks du har...helt utrolig..! Fått vasket bort pulver fra apperatet enda da? hvor mye har gått i søpla`? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Mye uflaks du har...helt utrolig..! Fått vasket bort pulver fra apperatet enda da? hvor mye har gått i søpla`? Uflaks ja! men jeg har kun meg selv å takke for alt! hehe :p Det handler om å ALDRI gi opp! Har satt meg ett mål på 400 hk dette året her, så da får man bare håpe på gode lønninger :D Har fått spylt vekk skummet ja, men jeg skal demontere og vaske deler imorgen. Sofaen tok meg i dag :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Hva var det som forårsaket brannen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Varme fra turboen. Det begynte å brenne på fredag også, men da var det bare en liten brann. Byttet slanger og wrappet dem i eksosbandasje for å forhindre at det skjer igjen. Men nå skjedde det igjen så jeg har laget meg noen varmeskjold og div så nå børe det være brannsikkert snart. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Tok ikke spesielt lang tid før noe gikk til helvete igjen, hehe :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Tok ikke spesielt lang tid før noe gikk til helvete igjen, hehe :D meheheholdkjeft Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 hmm.. bygge om grenrøret så du får turboen under istede for ovenfor? får no varmen unna ledninger å dilldall i såfall.. sånn in worst case om ikke varmeskjold fungerer :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Jeg tenkte å bestille ny turbo når skattepengene kommer, og da blir det nytt grenrør :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Jeg fikk spylt vekk de siste pulverrestene nå og begynte å se litt nærmere på skadeomfanget. Joda, jeg må lage nytt motornett!! Alle ledningene til dyserekka og alt rundt er bare å kaste. Oljetoppa og regdeksel Nå er jeg møkk lei! mest av alt vil jeg sette fyr på bilen.. Men man kan jo ikke gi opp :/ Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Er det ikke det ene så er det andre.....hvor fikk du tak i ms? Hvilken turbo er det som er problem barnet da? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Er det ikke det ene så er det andre.....hvor fikk du tak i ms? Hvilken turbo er det som er problem barnet da? Ikke sant.. MS kjøpte jeg hos Velox Motor. Kjempeservice, anbefales! Jeg har nå en GT2560R fra sr20det, den funker men begynner å få litt slakke og bruker en del olje. Har lyst på ny og mere power. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Ok,tenkte ikke over at de solgte ms.finnes flust av slike og oppgraderinger ute,lyst på ny tirbo til vr6'n å,men prisen er helt sinnsyk for ei blåse til den. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Ok,tenkte ikke over at de solgte ms.finnes flust av slike og oppgraderinger ute,lyst på ny tirbo til vr6'n å,men prisen er helt sinnsyk for ei blåse til den. åja :) Har du vurdert kinaturbo? drøye 1000lappen på ebay Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg