16vturbo Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Groendijk, min gode mann! denne fargen er siste skrik vet du :-) Rosa blokk blir kjennemerke i vennegjengen :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Syns rosa blokk var rått! :D hehehe.. Annerledes, å annerledes er bra ;) Stå på videre.. blir bra denne :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Syns rosa blokk var rått! :D hehehe.. Annerledes, å annerledes er bra ;) Stå på videre.. blir bra denne :) Jeg hadde ikke lakka blokka rosa å lagt det ut her å trodd at alle kom til å like det, da er jeg bare teit :-P annerledes skal det være, ej jo det som er artig! Blir ikke oppfinnsomme løsninger av å gå i fotspora til alle andre akkurat, nå mener jeg selvfølgelig ikke at man skal finne opp hjulet på nytt for hvær minste ting man gjør heller :-) takk for støtten! håper den blir litt mere holdbar denne gangen:-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Er planen å preppe den mef smidd innmat for turbo, eller er det bare en kjapp kikk etter skader før den settes sammen igjen til original stand? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Rosa blokka får sterkere toppakning, den har lavere komp originalt så den holder nok en del lenger. motoren jeg tok toppakninga på den skal få skikkelig innmat osv når jeg får rosablokka opp å gå :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Omega_MV6 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Heheh, smaken e som baken! Men ellers så ser dt moro ut! Satser du på datasprut og? Siter Opel Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Blir ikke datasprut før jeg blir lærling :P Moro er det :D Fann ut hva som var galt med motoren :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Ser virkelig bra ut denne bunndelen ja :S Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Tenningsbank :P Har funnet ut at jeg må forskyve tenningen 6 grader... Noe som betyr at jeg må slipe vekk ei tann å sveise på ei ny på triggerhjul... Blir artig å prøve jaa!!! Og triggerhjuler sitter på veiva inni blokka... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Har vært gal i dag... aner ikke om det virker! For å ''redneck'' stille tenninga så måtte jeg selvsagt av med bunnpannen, og fyfader det er snertent med motorbukk! Begynte å slipe av tanna på triggerhjulet som måtte vekk. .. Og da ble det hull pga slik hjulet er formet. Hullet sveist Og slipt over så det blir jamt å fint :) Og her er ny tann sveist på og ømfintlig formet med dremel.(tanna til høyre for mellomrommet) Så nå er det bare å håpe den starter etterpå! TIG sveiseapparat anbefales til en slik jobb. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 å den starta?;) Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Har ikke fått pakning enda :s Og den står ikke i bilen sååå :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Toppen ligger på skolen for å planes imorgen, blir artig å se resultatet av det da jeg skal gjøre alt selv i en cnc fres.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Blir enda mer artig å se om den rosa boksen der starter :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Det blir enda artigere :-D gøy med litt patenter :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg