Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

HAHA! Det der var jævla kult!!!

Kanskje spygrønne kabler og rør :D

Hahha, hvor langt jeg kommer til å gå vet ingen, dette er bare en midlertidig motor uansett :P Den neste blir også rosa da såklart :D

Begynner å komme sammen nå, jeg knakk regdekselet med vilje.

20120418_193111.jpg

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rr jo det som er meningen. Skal jo igrunn ikke være nødvendig å rote bak der fra tid til annen, med mindre man skal bytte registerreim ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, rosablokka står i bilen nå og starter :P Men den går bare på tre høres det ut som, må feilsøke litt i dag.

Så dagen i går gikk med på å sette sammen motoren ferdig og montere :P

Endret av 16vturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, rosablokka står i bilen nå og starter :P Men den går bare på tre høres det ut som, må feilsøke litt i dag.

Så dagen i går gikk med på å sette sammen motoren ferdig og montere :P

Har ikke lyst på clutch til C20ne da? :) har ny som jeg kjøpte for et år siden, har ikke hatt bruk for den egentlig, kan selges billig :D

Men har du tenkt på girkasse da? siden omegan din har sikkert R25 kasse, og du får vel ca 130-140 hk, tror du R25 kasse vil klare det?

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst på clutch til C20ne da? :) har ny som jeg kjøpte for et år siden, har ikke hatt bruk for den egentlig, kan selges billig :D

Men har du tenkt på girkasse da? siden omegan din har sikkert R25 kasse, og du får vel ca 130-140 hk, tror du R25 kasse vil klare det?

130hk har jeg allerede! seh <3 Men det skal opp i iallefall 200 motorhk om ikke litt mere før jeg gir meg :) Ang girkasse så skal jeg hive på r25-28 fra omega B og hydlaulisk clutch ;) Den skal vist være litt sterkere å jeg har mange liggende ;)

Så nei, trenger ikke clutch :) Er mye annet jeg trenger før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrudd på noen dager nå, ble så jævlig irritert når jeg skulle pirke av en slange med ett skrujern og skrujernet dro inni tommelen!!!

Men det blir vel noe action en av dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider