noviknilsen Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Har en A4 avant 2009-modell hvor det skjer noe merkelig når jeg skal bruke vindusspyleren. Drar jeg hendelen mot meg starter viskerne foran samtidig som spyleren bak starter. Dytter jeg hendelen bakover spyler den framruten, men viskerne står stille. Noen forslag til hva som er galt? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Du burde dra snarest til nærmeste møller/audi forhandler. Det er noe feil med elektronikk/programmering tipper jeg. Jeg har hatt 2 slike audi og ingen har oppført seg slik. ;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noviknilsen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Du burde dra snarest til nærmeste møller/audi forhandler. Det er noe feil med elektronikk/programmering tipper jeg. Jeg har hatt 2 slike audi og ingen har oppført seg slik. ;) Finner ikke noen andre elektroniske feil i bilen. Tror du det er noe som er alvorlig galt, eller bare en enkelt omprogrammerbar bagatell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Kan vel være kontaktene i bryter-hendelen som har sviktet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Finner ikke noen andre elektroniske feil i bilen. Tror du det er noe som er alvorlig galt, eller bare en enkelt omprogrammerbar bagatell? Jeg er usikker. Anbefaler å få møller til å se på dette. Er bilen kjøpt ny i Norge? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noviknilsen Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg er usikker. Anbefaler å få møller til å se på dette. Er bilen kjøpt ny i Norge? Bilen er opprinnelig tysk, men ikke selvimportert. Kjøpt av forretning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg