Gå til innhold

Selges: Mercedes W123 300 diesel

Ranger emnet

Turbobenni

Anbefalte innlegg

(NB! ny pris, 5 000,-) Selger godvogna da jeg trenger noe med mer bakkeklaring på jobb. Bilen er en drøm å kjøre og motoren går så jevnt som det går ann, ikke noe form for tikking, utenom den vanlige klakkinga som det er i dieselmotorer :) Den starter i 15 minusgrader og har ikke noe problem med å stå på tomgang.

Det eneste jeg har funnet ut som ikke virker, er spyleren til bakruta. Bakhviskeren, justerbare frontlys, varmetråder i bakruta osv virker som det skal.

Det som er dumt med bilen, er at broren min skulle pusse den opp i fjord, Vi tok endel rust på den, men kom ikke lengre enn til å grunne den, så endel overflaterust har kommet tilbake.

Det følger med ett sett vinterhjul og noen fine sommerfelger med hjul. Sistnevnte er originale 16" mercedes som er kromma.

Dette kan bli en veldig pen bil med litt pussing og lakk. Den er teknisk veldig god !

Har også mistanke om at toppakninga begynner å bli dårlig, er ikke helt sikker. Men det følger med en helt ny en. Har også alt av lister, fangere, vindavviser til takluka osv.

Veldig bra og pålitelig bil, starter og går uansett årstid. Har kjørt den fra kirkenes (finnmark) og ned uten stopp. Har vært ute på isen med den en gang også, bare for å inrømme det. Men dette er en bil som ikke er herjet noe særlig med, det kan høres på tomgangen hvor jevnt den går.

Pris: kunne tenkt meg mellom 10 og 15 for den, kom med bud ! på PM

Slenger ut de bildene jeg har.

post-39616-13804853807272_thumb.jpg

post-39616-13804853807224_thumb.jpg

Endret av Turbobenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...