Gå til innhold

Ebay Juggel som gir deg "Tremendous Power" Din mening?

Ranger emnet

RobinDrift

Anbefalte innlegg

Satt og glana litt på Ebay i natt og fant noe juggel som jeg ikke kan få till å stemme eller skjønne helt hvordan kan virke.

Er da snakk om en "HKS Air Intake Compressor" som vistnok gir deg 15-30% hester ekstra og sparer bensin for deg.

Er helt klar over at dette er juggel så trenger ikke kommentarer på at jeg ikke bør kjøpe det.

Jeg bare lurer på om noen vet hva detta gjør/virker.

http://www.ebay.com/itm/BLUE-Air-Intake-Turbo-Charger-Gauge-Compressor-Fuel-Saver-JDM-Performance-/290607829904?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item43a9939390

Kan ikke se for meg hvordan den kan gi deg ladetrykk og litt morsomt måten de skriver på.

Compressor_Intro_B.jpg

$%28KGrHqN,!okE63%28r1M7FBPETPj4SJQ~~60_12.JPG

Vedder ræ*a mi på at HKS ikke har hatt noe med den der å gjøre

Endret av RobinDrift

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Satt og glana litt på Ebay i natt og fant noe juggel som jeg ikke kan få till å stemme eller skjønne helt hvordan kan virke.

Er da snakk om en "HKS Air Intake Compressor" som vistnok gir deg 15-30% hester ekstra og sparer bensin for deg.

Vedder ræ*a mi på at HKS ikke har hatt noe med den der å gjøre

...og jeg skal vedde mye annet på at du har rett, for den beskrivelsen der av virkemåte er skrevet av noen som ALDRI har satt seg inn i motor... Ser ut som en avart av "Boost Bottle" som en bruker på totakt for bredere register. Om den har noen som helst funksjon? Neh. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe ja!, Litt morro å se all dritt folk prøver å presse på folk, for å tjene en ekstra slant.

Dette er jo også en morsom variant :

http://www.ebay.com/itm/Pontiac-Electric-Turbo-Air-Intake-Supercharger-Engine-Fan-Power-Kit-FREE-USA-S-H-/260907088500?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3cbf463a74

$(KGrHqR,!i4E8W!qnkOQBPPeHRVhWg~~60_12.JPG

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider