Gå til innhold

Bytte bilstereo

Ranger emnet

Banditen

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en JVC bilstereo KD-DB42E. Jeg ser at kablene ikke er helt like med den forrige spilleren (Blaupunkt) og har et par spørsmål.

Her er bilde av kablene som står igjen etter at jeg tok ut den gamle spilleren

[ATTACH]27094[/ATTACH]

Jeg kan plugge inn den brune og sorte kabelen inn til ISO kabelen som fulgte med JVC spilleren. Da står jeg igjen med den grønn/gule kabelen som jeg ikke kan putte inn til ISO kabelen. Trenger jeg egentlig denne? Jeg har ikke forsterker eller noe sånt, bruker bare original anlegget som fulgte med Golf 4.

Her kan man se baksiden av begge spillerne (den øverste spilleren er den nye JVC spilleren)

[ATTACH]27095[/ATTACH]

Her er ikke antenne kabelen helt lik, er det en slik overgang jeg trenger?

Håper på svar fra noen som har litt bedre peiling enn meg :pray

post-67803-13804853808478_thumb.jpg

post-67803-13804853808553_thumb.jpg

Endret av Banditen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva denne grønngule kontakten er til kan jeg ikke svare på, så den biten blir vanskelig.

Om du skal ha overgang til antennen så tror jeg nok du kan bruke den du linker til.

Prøv spilleren uten denne grønngule kontakten og se om det blir noe lyd uten den. Det kan hende den er til noe handsfree el.l for alt jeg veit. Har i hvertfall ikke sett denne type kontakt før.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle bytte fra Blaupunkt spiller til Panasonic trengte jeg en overgang, bare at jeg ikke har den grønn/gile sukkerbiten, litt usikker på hva den er til men er mulig det er dimme funksjonen til spilleren og at du kan skru på spilleren uten å ha nøkkelene i tenninga. I min bil var dim funksjonen en oerang kabel som jeg måtte klippe for ellers kunne jeg ikke skru på spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...