Gå til innhold

Adapter/overgang til stereo i Audi A4 B5 1996

Ranger emnet

KristianAga

Anbefalte innlegg

Som nevnt tidligere i denne tråden: 7200SD har 4volts linjeutganger, så du kan heldigvis nøye deg med denne overgangen for å få lyd i sub/bakhøyttalere:

2362_phonocar_4_191.jpg

Den gulgrønne kontakten fra bilen skal da dyttes inn i den røde, linjeutgangene for Rear fra Pioneer'en skal til RCA-phonokontaktene på overgangen over, mens den blå Remote-kabelen skal kobles til Pioneer'ens blå/hvite kabel for SystemRemote eller hva den heter...

Du må også huske å krysskoble Rød og Gul kabel fra Pioneer'en, så du ikke får feil med minnefunksjonene på spilleren din, men det er mulig dere har koblet dette "riktig" på den ISO-klossen du/dere har satt inn nå... om radiostasjonsminnene beholdes etter at bilen er avslått med tenningsnøkkelen ute, er alt ok som det er.

Endret av TransMedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kabelen idag, men funket det? Nei.

Og Remote-kabelen (var vel Gul såvidt jeg minns...) fra den overgangen er koblet sammen med den blå/hvite fra Pioneer'en?

Og phonopluggene er plugget inn på Rear-linjeutgangene fra Pioneer'en?

Og Faderen på spilleren er midtstilt?

Og HighPass-filteret på spilleren (om den har dét, gidder ikke slå opp selv nå...) er slått av, så original-sub'en får signaler fra linjeutgangene den kan jobbe med?

noen som veit størrelsen på høytallerene i dørene? Foran+bak.

5,25"-komponentsett foran, og 6,5" koaksial bak. Og det er nødvendig med overgangsringer både foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Remote-kabelen (var vel Gul såvidt jeg minns...) fra den overgangen er koblet sammen med den blå/hvite fra Pioneer'en?

Og phonopluggene er plugget inn på Rear-linjeutgangene fra Pioneer'en?

Og Faderen på spilleren er midtstilt?

Og HighPass-filteret på spilleren (om den har dét, gidder ikke slå opp selv nå...) er slått av, så original-sub'en får signaler fra linjeutgangene den kan jobbe med?

Prøvd alle utgangene bak. Må man feste i remoten for å få lyd? Siden jeg har ikke festet den enda.

Faderen på spilleren midststilt? Hva vil det si? Er ganske blank på dette..

HighPass filteret? Forsåvidt så har ikke jeg noe sub, bare 1 høyaller i hver dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider