Gå til innhold

Latterlig overprising av A4 på finn.no

Ranger emnet

Tubilkz

Anbefalte innlegg

Er alltids noen her i verden som er så starstrucked av sine egne ting at de ikke klarer å se faktisk verdi.

Beklager hvis jeg tråkker på noen tær nå, men hvem i huleste heite vil gi 160 000,- for en 2002 modell med 224k km på telleren?

Å det stopper det ikke der! Det er en jalla singelframe front, løsnet bakfanger, høyre speil er defekt, bulk i høyre førerdør, knekt feste på hanskerommet og knekt lås på midtarmlenet... Ikke er det quattro eller skinn :p

Han skriver riktig nok "dette kan jeg bytte eller kjøper ta selv mot avslag i pris." men for meg virker det som han kun mener hanskerommet og armlenet..

Hvis han får solgt bilen til den prisen så begynner jeg å lure!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33102622

Følte jeg måtte dele denne med dere :)

- 08 BMW E60 520D Full M5 kit fra fabrikk (Livia)

- 04 Opel Speedster 2.2 Supercharger 850kg/230hk

x 05 Ducati 999s
x 2003 Audi A4 1.8TQ S-line Justice
x 2006 Kawasaki ZX6R Ninja
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig er det lov å prøve seg.. Men er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet :p

Tror nok han må barbere vekk ivertfall 20-30 tusen før noen faktisk blir intresserte..

x 05 Ducati 999s
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at det var jalla bakfanger før nå, så da er det enda et minus!

Ville fjernet S4 emblemet også..

x 05 Ducati 999s
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare jeg som ikke orket å se alle bildene, ble så trist av å se hvordan man kan ødelegge en bil som er så fin i utgangspunktet :(

x 05 Ducati 999s
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel på samme måte med en jeg kjenner. Han har en 2000mod Bmw 320tdi 4dørs med M3styling, M3 merke på bagasjen, sprekk i frontfanger, halve bakfanger mangler, amatørmessig soting som har løsnet og har luftbobler nok til å fylle en ballong, for ikke å nevne all lakken som har flasset av på fangerene og sideskjørtene.

Pris: 180.000,- uten eu kontroll, ikke betalt årsavgift, kantkjørte sommerfelger uten dekk og 3år gamle piggdekk som er så glatte som zalovann på plastikkpose.

Dette er virkelig helt på jordet, om ikke på feil jorde også for alt jeg veit.

Om han får solgt bilen så skal jeg personlig ringe å gratulere årets bilidiot!

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel på samme måte med en jeg kjenner. Han har en 2000mod Bmw 320tdi 4dørs med M3styling, M3 merke på bagasjen, sprekk i frontfanger, halve bakfanger mangler, amatørmessig soting som har løsnet og har luftbobler nok til å fylle en ballong, for ikke å nevne all lakken som har flasset av på fangerene og sideskjørtene.

Pris: 180.000,- uten eu kontroll, ikke betalt årsavgift, kantkjørte sommerfelger uten dekk og 3år gamle piggdekk som er så glatte som zalovann på plastikkpose.

Dette er virkelig helt på jordet, om ikke på feil jorde også for alt jeg veit.

Om han får solgt bilen så skal jeg personlig ringe å gratulere årets bilidiot!

Du må legge ut link hvis du har, så har vi noe å le/grine av!

x 05 Ducati 999s
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut link hvis du har, så har vi noe å le/grine av!

Har ikke noe link, da han har annonsert den på egenhånd til sine venner ennå. Men om det skulle komme noe så skal jeg poste den sporenstreks ;)

Vi kan vel alle le så vi griner allerede, selv om det ikke er noe link her da. Hele fyren må jo være helt apekatt om han tror denne bilen hans er verdt så mye.

Nå har ikke jeg spisskompetanse på Bmw, men etter hva jeg mener å ha hørt så lager vel også dem bilene sine i ett metall som ruster? Kan ikke huske dem laget disse i gull. :wonder:

I så fall så tror jeg nok jeg hadde solgt bilen til Gullvekten, sånn at jeg hadde fått mer penger til alt det andre jef har lyst på ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider