Marcolsn Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 halla! var så flink og klarte å få kræsja 6n'n min i en lyktestolpe.. Har kun ansvarsforsikring. noen som har gjort det samme og vet hva jeg må gjøre for å få det så billig som mulig? [ATTACH]27109[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Er over hodet ikke mulig å annslå noen pris på dette uten og undersøke bilen. Få en oppretter til å se på den. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Er over hodet ikke mulig å annslå noen pris på dette uten og undersøke bilen.Få en oppretter til å se på den. Onkelen min gjør det, den står hos han nå ;) men regner med at noe i forstillinga har gått hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 ?? Hele innerskjermen din har jo blitt knept inn, sikkert litt rammeskeiv også. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ja, er redd det koster mer enn bilen er verdt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Selg den som delebil så har du kansje råd til å betale tilbake lyktestolpen :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 (endret) Aj da, den er lei. Jeg har retta opp to biler på billigmåten. Fungerer som følger. Skru av flest mulig skadede deler, da er det lettere å se hvor mye som er skadet.Skjerm, lykter, panser, osv. Skaff nye deler på bilopphoggeri, helst i samme farge. Hvis vangen på den sida er trykt mye inn, kan feste en lastestropp i den og andre enden i noe mothold, f.eks et tre. Så er det bare å rygge forsiktig, helst mens noen følger med så du ikke drar for langt. Så kan du "finrette" med jekk, slegge, hammer eller det som måtte passe. Så er det bare å montere alt sammen igjen, ofte vil småfester til mindre viktige ting knekke av. Dette løser man med god fantasi, strips, skruer og patentbånd der det måtte passe. Dette høres helt vilt ut, men kan faktisk bli veldig greit. Og billig er det ihvertfall, er ikke lenge siden jeg kræsja og måtte rette på denne måten. Tror det kosta meg en tusing eller to, skal prøve å finne fram den tråden så kan du se hvordan det ble. Merk deg at forstillinga klarte seg i mine tilfeller da. Det er litt verre hvis den også får seg en trøkk. Edit: her er tråden http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/242093-johans-mercedes-230te-solgt-11.html Endret Februar 8, 2012 av JChE Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcolsn Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Da var denne bilen på skroten! tatt ut motor og litt annet deler! ta kontakt hvis det er noe du trenger, så kanskje jeg har det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLC-fan Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Dattera i huset gjorde det samme, men med mindre skader på bilen. Der var bare ytterskjermen, blinklys, grillist, ytre og indre fanger skadet. I tillegg måtte bærebroa byttes. Det var på nippet til å lønne seg. Fikk fatt i en delebil med samme fargekode. Kjøpte ny bærebro med foringer og kule. Med forstillingskontrollen, så fikk jeg satt bilen i stand igjen for ca. 5.000 spenn. Jeg er helt enig med en annen her; Selg deler, og kjøp deg en tilsvarende bil. Bruk det som er bra på den du har nå på den nye, og du har spart både penger og arbeid. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 (endret) Hvis du har metallplaten under fangeren bak, bakerste lyddemper og støtdempere, så er jeg interessert :D Endret Mai 9, 2012 av fulloggal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg