Vatle Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hei Har gått til annskaffelse av VAG-com som jeg skal bruke på min A4 1997 mod. Men den programvaren som følger med fungerer kun med windows 2000, og man kan få det til med XP ved og velge at programmet skal drives som om det var Windown 2000. Men er det noen som vet om det finnes noen andre progamvarer. Har Win 7 Christoffer Vatle Siter - 1997 Audi 2,8 Quattro (solgt) - 2002 Audi 1,8T Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Eldre VAG-COM (3.11 og 4.09) fungerer på XP, men kan være problematisk på Vista og W7. Det er mulig det kan gå ved å velge "kjør som Adminstrator", og kompatibilitetsmodus. Nyeste VCDS som kan lastes ned fra http://www.ross-tech.com funker også på W7. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg bruker bare en virtuell Windows XP pc, kjører det på laptopen min uten store problemer, har også ETKA installert på den :D Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg